Tworząc Stator, wymarzyliśmy sobie markę, która jest realnym wsparciem dla każdego klienta. W efekcie powstał serwis naprawy elektronarzędzi, obejmujący niespotykanie szeroki zakres rodzajów i marek naprawianych narzędzi.
Tworząc Stator, wymarzyliśmy sobie markę, która jest realnym wsparciem dla każdego klienta. W efekcie powstał serwis naprawy elektronarzędzi, obejmujący niespotykanie szeroki zakres rodzajów i marek naprawianych narzędzi.
Nawet najlepsze narzędzia, obsługiwane najpewniejszą ręką, czasem się psują. Niezależnie, czy jest to narzędzie ogrodnicze, czy wyposażenie warsztatu stolarskiego, serwis elektronarzędzi Stator służy wsparciem.
Do realizacji gwarancji producent zawsze wymaga dostarczenia odpowiednich dokumentów. Zazwyczaj są to: dowód zakupu, karta gwarancyjna oraz, w niektórych przypadkach, certyfikat przedłużenia gwarancji.
Jeśli kupiłeś sprzęt w sklepie Stator i zostawiłeś kopie dokumentów gwarancyjnych, po prostu przynieś do wybranego punktu narzędzie, a my zajmiemy się resztą.
Jeśli kupiłeś narzędzie w sklepie Stator, a dokumenty gwarancyjne zabrałeś ze sobą, nie zapomnij dostarczyć ich nam wraz ze sprzętem do naprawy.
Do naszego serwisu możesz przynieść także narzędzie z innego źródła. Pamiętaj jednak, że bez wymaganych przez producenta dokumentów nie będziemy w stanie wykonać naprawy gwarancyjnej.
W serwisie Stator naprawiamy także narzędzia, którym minął termin gwarancji. W jego ramach obsługujemy te same marki, co przy serwisie gwarancyjnym.
Pobierz dokumentację techniczną zepsutego urządzenia, aby zweryfikować numer modelu. Dostarcz narzędzie do serwisu Stator, wraz z dokładnym opisem usterki.
Naprawa zwykle zajmuje 1-7 dni. Gdy zostanie zakończona, poinformujemy cię telefonicznie. Pamiętaj, że zawsze możesz się z nami skontaktować wcześniej, by dopytać o status Twojej naprawy.